اهداف بازار جهانی صنعت انرژی بادی
نوشته شده توسط : آرا نیرو

 

دیروز در نشست شورای جهانی انرژی تجدید پذیر باد (GWEC)چهاردهمین دوره‌ی گزارشگری جهانی خود را رونمایی کرد که در آن گفته شد به طور کامل این صنعت نوسازی شده ‌است.

این گزارش یک دیدگاه جامع جهانی را از هر دو بخش انرژی تجدید پذیر بادی و ساحلی را ارائه می‌دهد. داده‌ها در این گزارش تایید می‌کند که سال ۲۰۱۸ یک سال مثبت برای صنعت انرژی بادی بوده‌ است. مکانیسم‌ های بازار، مانند مزایده‌ها، مناقصات و گواهی ‌های سبز، رانندگان اصلی در پس تکنولوژی در سال ۲۰۱۸ بودند.

این گروه گزارشی اعلام کرد: چشم ‌انداز بازار برای صنعت انرژی باد جهانی قوی است.

بازار GWEC نیازمند است که بیش از ۳۰۰ گیگاوات ظرفیت جدید در پنج سال آینده اضافه شود و در کوتاه ترین ‌مدت ممکن حمایت های دولتی به شکل مزایده و برنامه‌های مناقصه به اهداف انرژی تجدید پذیر همچنان مهره‌ی مهمی بر تکنولوژی جدید خواهد بود. به علاوه، فرصت ‌هایی برای انرژی بادی جهت فعالیت بر پایه تجاری در حال افزایش است چرا که این صنعت همچنان ثابت می‌کند که رقابت و توافقات دو جانبه، مانند PPAs شرکت‌های بزرگ، رشد خواهد کرد.

این گزارش سه گرایش جهانی را به عنوان مهره‌های اصلی در رشد بازار آتی که کنار گذاشته، از مقرّات و اهداف دولتی: تغییر الگوهای تجاری شرکت کنندگان در صنعت، باز کردن حجم بیشتر از طریق تدارکات شرکت‌ها در خارج از بازارهای بالغ و چگونگی باز کردن فرصت‌های بیشتر برای صنعت بادی، شناسایی می‌کند.

تغییر مدل‌های کسب‌ وکار در صنعت رشد با تشدید رقابت هدایت می‌ شود. در حالی که تعدادی از بازیگران سنتی در حال بازبینی مدل‌ های خود برای ایجاد سرمایه‌گذاری در خارج از کسب ‌و کار اصلی خود هستند، افزایش فرصت‌های شغلی در حال حاضر و ایجاد بازیکنان جدید با شایستگی‌های بالا و راه‌ حل‌های جدید برای رشد حرفه ای صنعت محاسبه می شوند.

در همین حال، رشد ثابتی در منبع بادی را به عنوان اولویت اصلی خود برای تولید انرژی انتخاب می‌کند که رشد قوی در بازارهای بادی بزرگ را ایجاد می کند. این پتانسیل برای سوق دادن و درخواست بیشتر در حمایت از قانون گذاران محلی و مقام ها برای تحقق این امر ضروری است. با در نظر گرفتن تدارکات تجاری خارج از بازارهای بالغ، حتی می‌توان حجم بیشتری را برای راه اندازی صنعت انرژی باد باز کند.

اهداف بازار جهانی صنعت انرژی بادی





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: